aku

Posted: Juni 3, 2011 in life style
Tag:, , , , ,

aku dilahirkan bukan untuk menyakiti orang lain

aku dilahirkan bukan untuk membuat sengsara orang lain

aku dilahirkan bukan untuk membuat masalah yang ada kaitannya dengan diriku

aku dilahirkan bukan untuk memberi hujatan negatif kepada orang lain

aku dilahirkan bukan untuk menjadi orang yang bodoh egois fanatik

aku dilahirkan bukan untuk menjadi seorang yang pendendam dan juga maniac keributan

memang aku bajingan memang aku keparat jika tidak bisa membuat kalian seperti itu

dahulu aku hanya manusia biasa namun sekarang ku bisa merajai kalian hingga ku puas

biarlah hujan ini menyirami kehidupanku

biarlah panas matahari ini menggosongkan kulitku

biarlah bulan di malam hari menyinari gelap malamku

dan biarlah semua pun itu menjadi saksi di dalam kehidupanku selama ini

Tinggalkan Balasan

